Finest.Gaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Finest.Gaming

Finest.Gaming Clan Forum
 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Please answer-.-

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
CURSER

CURSER


Antal inlägg : 13
Age : 31
Location : Sweden/ Gothenburg
Registration date : 07-09-23

Please answer-.- Empty
InläggRubrik: Please answer-.-   Please answer-.- Icon_minitimeons okt 03, 2007 9:32 pm

[color=red]Ja känner på mej att jag inte önskas i clanen i bland!=/
vet inte riktigt vf men det känns som om jag inte är välkommen, att ja bara är med för att man måste ha ett antal nr som medlemmar,
Ja får helt änkelt dåliga vibbar. En del dagar är skit bra! en annan dag ignoreras man. Tycker det e skewt joobigt No Neutral
Ni kankse typ tänker ( lol! ) Men ge fan i det, jag har ett jävla temperament så retas inte pga av denna tråden jag skriver nu,,

Seriösa svar önskas ändast. Tack på förhand.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 17
Registration date : 07-08-09

Please answer-.- Empty
InläggRubrik: Nu Kommer vi till samma sak igen..   Please answer-.- Icon_minitimeons okt 03, 2007 9:45 pm

Du är visst önskade men du spelar aldrig med oss. ALDRIG du har inte spelat seriöst med oss på 2 veckor nu och vi börjar tröttna och när vi väl spelar så flippar du sönder på motståndarna och droppar eller om vi råkar TD'a eller liknande. Du måste vara med och spela du gör det aldrig så... det hänger på dig jag är sur för att du aldrig spelar med oss...
Till överst på sidan Gå ner
https://finest-gaming.swedishforum.se
CURSER

CURSER


Antal inlägg : 13
Age : 31
Location : Sweden/ Gothenburg
Registration date : 07-09-23

Please answer-.- Empty
InläggRubrik: Sv: Please answer-.-   Please answer-.- Icon_minitimeons okt 03, 2007 9:47 pm

Typ tänk på att fråga om jag är med oftare då?
Till överst på sidan Gå ner
Raven

Raven


Antal inlägg : 12
Age : 31
Location : Sweden - Göteborg
Registration date : 07-09-21

Please answer-.- Empty
InläggRubrik: Sv: Please answer-.-   Please answer-.- Icon_minitimefre okt 05, 2007 7:15 pm

Om inte så kan du ju ta min plats i laget för stunden. Kommer inte kunna spela på ett tag. Den 9 November kommer jag tillbaka. Gör som Florian säger och spela bra så kommer du nog komma med också.
Till överst på sidan Gå ner
CURSER

CURSER


Antal inlägg : 13
Age : 31
Location : Sweden/ Gothenburg
Registration date : 07-09-23

Please answer-.- Empty
InläggRubrik: huh   Please answer-.- Icon_minitimelör okt 06, 2007 2:02 am

Umm raven? ursäkta mej men jag var me i clanen ganska länge innan du började, även med i 1.6 lirandet asså, ja jag vet fan inte vad du snackar om "att ja kan ta din plats så länge" vafan e det för skti snack
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Please answer-.- Empty
InläggRubrik: Sv: Please answer-.-   Please answer-.- Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Please answer-.-
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Finest.Gaming :: GENERAL CHAT ( GO NUTS :D )-
Hoppa till: